طرح لبخند دیجیتالی

 در مقالات آموزشی دندانپزشکی زیبایی, مقالات عمومی دندانپزشکی

داشتن لبخندی دوستانه و زیبا می تواند دندان های شما را به نمایش بگذارد. مراقبت از سلامت دهان و دندان به شما اجازه خواهد داد از تمام مزایای لبخندی فوق العاده و نفسی تازه لذت ببرید. مطمئن شوید که برای چکاپ و پاکسازی دندان ها به طور منظم به دندانپزشک مراجعه می کنید و به کارهای روزانه معمول برای حفظ بهداشت دهان و دندان ها توجه دارید. دو مرتبه مسواک زدن و یک مرتبه کشیدن نخ دندان در طول روز می توانند به نگه داشتن لبخند در وضعیتی عالی کمک کنند.

تصمیم برای آغاز هر روز را با یک تبسم می تواند تجربه درونی و بیرونی شما از زندگی را تغییر دهد، بنابراین تا جایی که ممکن است، هر روز لبخند به لب داشته باشید. در نهایت، لبخند زدن کاری است که ما تمام وقت انجام می دهیم و خوشبختانه برخی روزها چند برابر می شود، اما همه این کار را به شکلی مؤثر انجام نمی دهند. اگر خیلی سخت تلاش می کنید تا طبیعی لبخند بزنید، می تواند نتیجه معکوس داشته باشد، بنابراین به خاطر داشته باشید که خودتان باشید و اجازه دهید شخصیت واقعی شما بدرخشد. لبخند شما می تواند کمک کند دنیا مکان زیباتری باشد!

 

طرح لبخند دیجیتالی

طرح لبخند دیجیتالی

 

وقتی لبخند خود را دوست ندارید چه باید بکنید؟

شواهد و تحقیقات قانع کننده زیادی انجام شده اند که نشان می دهند چرا لبخند شما انقدر قدرتمند است. اما وقتی لبخند خود را دوست ندارید چه باید بکنید؟ شاید شما نیز از نازیبایی های ظاهر لبخند خود- فاصله بین دندان ها، شکستگی یا کج شدگی آنها- آگاه باشید. حال چه باید بکنید تا رابطه شما با لبخندتان تغییر کند.

بسیاری افراد وقتی تصمیم می گیرند لبخند خود را بهبود دهند علاوه بر بهره مند شدن از مزایای دندانپزشکی زیبایی می توانند از طرح لبخند دیجیتالی استفاده کنند که می تواند به استحکام دندان های باقی مانده نیز کمک کند، به مشکلات اساسی بپردازد و شما را بیشتر به داشتن لبخندی شفاف و براق ترغیب کند.

 

طرح لبخند دیجیتالی

طرح لبخند دیجیتالی

 

طرح لبخند دیجیتالی چیست؟

طرح لبخند دیجیتالی (DSD) فرایند انقلابی جدیدی است که نحوه اصلاح لبخندها را تغییر داده است. در طراحی لبخند دیجیتالی، با استفاده از فناوری و نرم افزارهای پیشرفته، از تصاویر و اطلاعاتی استفاده می شود که در مشاوره اولیه گرفته می شوند تا برای وضعیت خاص دندان ها و تقارن چهره شما ایده آل ترین لبخند را خلق نماید. شما با استفاده از طرح لبخند دیجیتالی می توانید اطمینان حاصل کنید که نتایج کاملاً طبیعی خواهند بود و به مؤثرترین شکل ممکن به مشکلات دندانی می پردازد که شما نگران آنها هستید. شما حتی قبل از آغاز درمان نیز می توانید نتایج مورد نظر خود را ببینید، با این امکان که لبخند جدید خود را روی چهره خود امتحان کنید.

چرا طرح لبخند دیجیتالی؟

این فناوری نوآورانه روشی ایده آل برای اصلاح لبخند است. مزایای طرح لبخند دیجیتالی عبارتند از:

  • لبخندی که برای خود شما طراحی شده است– با استفاده از تصاویر، اطلاعات، و حتی پرسش هایی که راجع به شخصیت شما پرسیده می شود، طرح لبخند دیجیتالی لبخند بی نقصی برای چهره شما خلق خواهد کرد. نیاز نیست نگران این موضوع باشید که آیا این لبخند جدید مناسب چهره شما هست یا خیر، یا اینکه آیا طبیعی به نظر خواهد رسید. نرم افزار راهکاری فوق العاده برای نیازهای شما انتخاب خواهد کرد که مناسب ساختار استخوانی شما باشد.
  • لبخندی که با همکاری خود شما طراحی شده است– یکی از شگفت انگیزترین مزایای طرح لبخند دیجیتالی این است که برای شما این فرصت را فراهم می آورد تا در طراحی لبخند خود مشارکت داشته باشید و با دیدن نتایج ارائه شده، قبل از شروع درمان می توانید انتخاب کنید چه تغییراتی در آن ایجاد شود.
  • لبخندی متناسب با بودجه شما– یکی از اصلی ترین نگرانی های بیماران هنگام مراجعه برای اصلاح طرح لبخند خود، هزینه درمان است. طرح درمان دیجیتال دندانپزشک را قادر می سازد به صورت شفاف مشخص نماید درمان چقدر هزینه در بر خواهد داشت و بر اساس بودجه شما تغییراتی در طرح درمان ایجاد کند.
طرح لبخند دیجیتالی

طرح لبخند دیجیتالی

 

فرایند درمان با طرح لبخند دیجیتالی

ارزیابی و جمع آوری اطلاعات

نخستین کاری که باید انجام دهید مراجعه برای انجام مشاوره است. در این جلسه با فناوری تصویر برداری مدرن طرح لبخند دیجیتالی، عکس ها، قالب ها، و تصاویر رادیوگرافی با اشعه ایکس لازم از دندان ها و دهان گرفته خواهند شد. علاوه بر این، حین حرف زدن، لبخند زدن، و نیز خندیدن از بیمار فیلم گرفته می شود تا اطلاعات دقیق مربوط به حرکات ماهیچه ها و تقارن چهره ثبت شوند. پس از آن لازم است بیمار راجع به نگرانی ها و دغدغه های خود از درمان صحبت کند.

تجزیه و تحلیل و طراحی درمان

دندانپزشک همه اطلاعات را مورد ارزیابی قرار می دهد و بر اساس همه چیز، لبخندی که از قبل مشخص شده است را طراحی می کند. همه موارد توسط مرکز طرح درمان دیجیتالی مرور می شود. به این معنا که این لبخند نه تنها از نظر ظاهری برای بیمار خوشایند خواهد بود، بلکه از نظر عملکردی شرایط لازم برای داشتن دهانی سالم را خواهد داشت. با این اطلاعات، با گزینه های درمان مختلف، مدل اولیه لبخند ساخته می شود.

 

 

طرح لبخند دیجیتالی

طرح لبخند دیجیتالی

مرور لبخند

پس از ساخت مدل، بیمار باید برای ارزیابی آن مراجعه نماید. در واقع می تواند ببیند در انتهای درمان لبخند او به چه شکل خواهد بود. همه گزینه های درمان با جزئیات توضیح داده می شوند و بازه زمانی لازم برای هر یک پیش بینی خواهد شد. در این مرحله بیمار می تواند تغییراتی که مد نظر دارد را در طرح درمان ایجاد نماید.

تأیید بیمار

وقتی از طرح لبخند خود رضایت داشتید و با آن موافقت کردید، درمان آغاز می شود. برای برخی از بیماران در طرح درمان بریس گنجانده شده است، و برای برخی دیگر ایمپلنت. به همین دلیل طول درمان در افراد مختلف متفاوت است.

درمان

به لطف فناوری طرح درمان دیجیتالی می توان روند و پیشرفت طرح درمان را دنبال کرد تا مطمئن شد لبخندی که در ابتدا نمایش داده شده است دقیقاً شبیه لبخندی است که بیمار دریافت خواهد کرد.

نتایج پایانی

با تکمیل درمان، می توانید از لبخند جدید خود لذت ببرید و با اعتماد به نفس کامل آن را به همه دنیا نشان دهید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)
Recent Posts

Leave a Comment