آفر ویژه جراحی ایمپلنت در تابستان ۹۸

پیشنهاد ویژه جراحی ایمپلنت سال 98 - مطب تخصصی دکتر سعید فروزش در شهر ارومیه، تعداد محدوددی ایمپلنت مرغوب کره ای و آلمانی را با شرایط ویژه به شما ارائه میکند

مگاژن: برند برتر ایمپلنت های دندان

کدام برند ایمپلنت های دندان بهتر است؟ در سراسر دنیا 150 شرکت وجود دارند که اجزاء ایمپلنت های دندان، شامل ایمپلنت، اباتمنت، و نیز تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز طی جراحی کاشت آن را تولید می کنند

مراحل قالب گیری برای ساخت روکش روی ایمپلنت

به دو روش می توان روکش روی ایمپلنت را ثابت کرد: ثابت کردن با پیچ و ثابت کردن با چسب مخصوص دندانپزشکی. هر یک از این روشها معمولاً بر اساس نظر دندانپزشک انتخاب می شود.

پیوند یا تقویت استخوان قبل از کاشت ایمپلنت های دندانی

پیوند استخوان یا تقویت استخوان وقتی حجم استخوان فک فرد برای کاشت ایمپلنت دندان کافی نباشد انجام میشود. داشتن توده استخوانی کافی برای موفقیت کاشت ایمپلنت در دراز مدت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رژیم غذایی پس از کاشت ایمپلنت های دندانی

پس از جراحی کاشت ایمپلنت، مقداری تورم دارید، به عنوان بخشی از مراقبت پس از کاشت ایمپلنت بیمار رژیم غذایی نرم دارد زیرا داخل دهان درد و سوزش احساس می شود.

دوام ایمپلنت های دندانی

آیا ایمپلنت دندانی دائمی هستند؟ ایمپلنت های دندان چقدر دوام دارند؟ ایمپلنتی که کاشته می شوند یک عمر دوام دارد اگر بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنید

تفاوت ایمپلنت و بریج

ایمپلنت های دندانی روز به روز به شهرت بیشتری دست پیدا می کنند و تنها یکی از چندین گزینه ای هستند که می توانند جایگزین دندان ها شوند. گزینه های دیگر عبارتند از پروتز، بریج و دیگر گزینه ها که می [...]

عفونت ایمپلنت های دندانی (پری ایمپلنتایتیس)

عفونت ایمپلنت یا پری ایمپلنتایتیس بیماری عفونی است که باعث التهاب در بافت نرم و سخت اطراف ایمپلنت می شود و منجر به از دست رفتن استخوانی می شود که دندان را حمایت می کند

مدت زمان جراحی کاشت ایمپلنت

هر کسی کخ تحت جراحی کاشت ایمپلنت قرار میگیرد، قبل از آغاز برنامه ریزی برای انجام ، باید بداند این فرایند چقدر زمان می برد. چراحی کاشت ایمپلنت در افراد مختلف زمان متفاوتی دارد

انواع ایمپلنت های دندانی

رایج ترین ایمپلنت های دندانی که برای کاشت انتخاب می شوند عبارتند از: اندوستیل Endosteal،  ساب پریو استیل subperiosteal، و زیگوماتیک zygomatic

مشکلات ایمپلنت های دندانی

عفونت و درد پس از جراحی ایمپلنت شایع است. یکی از شایع ترین عوارض ایمپلنت دندانی پری ایمپلنتیت است که نوعی بیماری لثه محسوب می شود. مشکلات بعد از ایمپلنت مانند تحلیل استخوان و شکست ایمپلنت است.

صفحه 1 در 4