اسنپ آن اسمایل یا لبخند فوری

 در مقالات آموزشی دندانپزشکی زیبایی, مقالات عمومی دندانپزشکی

لبخند شما چیزهای زیادی در مورد شما می گوید و قبل از آنکه حتی یک کلمه بگویید می تواند کتاب ها در مورد شما بگوید. یک لبخند زیبا می تواند تأثیر مثبت ماندگاری به جای بگذارد. با این حال، وقتی دندان های شما در حالت ایده آل خود نیستند، کیفیت لبخند شما کاهش می یابد. ممکن است افراد احساس اشتباهی از شما دریافت کنند. ممکن است روی هم رفته از لبخند زدن خودداری کنید، که می تواند باعث شود افراد فکر کنند شما فرد خونسرد یا غیر اجتماعی هستید. خوشبختانه، درمان های متعددی در دسترس هستند که می توانند به شما کمک کنند لبخند زیبای خود را احیاء کنید. اسنپ آن اسمایل یکی از این راهکارها است.

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

اسنپ آن اسمایل چیست؟

اسنپ آن اسمایل توسط دندانپزشکی ابداع شد که متوجه شد همه افراد به راحتی استطاعت از نو ساختن لبخند خود را ندارند. این درمان راهکاری ساده و کاملاً بدون درد برای تغییر ظاهر لبخند بدون هیچ تزریق، دریل کردن، یا حتی تغییر ساختار طبیعی دندان به هر طریقی است.

فرمولاسیون ابداع شده برای تولید اسنپ آن اسمایل ها شامل رزین بسیار جدیدی است که هم فوق العاده نازک است و در عین حال بسیار محکم است. شما حتی نیاز ندارید برای خوردن یا نوشیدن آن را خارج نمایید. این ابزار را می توان به طور موقت استفاده نمود، یا می تواند راهکاری طولانی مدت برای مشکلات زیبایی باشد. اسنپ آن اسمایل را می توان هم برای دندان های فک بالا و هم برای دندان های فک پایین ساخت، و درست روی دندان های طبیعی قرار می گیرند تا لبخندی زیبا برای شما خلق کنند.

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

اسنپ آن اسمایل راهکاری ایده آل تقریباً برای همه افراد

اسنپ آن اسمایل گزینه ای فوق العاده برای افراد در همه سنین است. تنها چیزی که نیاز دارد دو مرتبه مراجعه به دندانپزشک، با فاصله تقریباً ۳ هفته ای است. این ابزار می تواند برای شرایط نسبتاً متفاوتی استفاده شود، از جمله:

  • بین دندان ها فاصله وجود دارد
  • دندان ها ترک دارند یا لب پر شده اند
  • دندان ها دچار ساییدگی یا خوردگی شده اند
  • دندان ها کج هستند
  • روی دندان ها لکه هایی وجود دارد که به فرایند سفید کردن پاسخ نمی دهند
  • دندان ها بد شکل هستند
  • فقدان دندان ها
  • دندان ها شکل یا اندازه غیر عادی دارند
  • اگر شما شرایط لازم برای دریافت ترمیم های دندانی مانند بریج ها یا ایمپلنت ها را ندارید
  • یک پروتز پارسیل مصنوعی متحرک دارید، و می خواهید آن را با یک گزینه راحت تر و با ظاهر طبیعی تر جایگزین کنید.
  • لبخندی زیبا بدون فرایندهای تهاجمی و پر هزینه در یک اصلاح لبخند می خواهید.

این فرایند بویژه برای بیمارانی مناسب است که تعداد زیادی از دندان های خود را از دست داده اند و شرایط لازم برای دریافت بریج های سنتی یا ایمپلنت های دندانی را ندارند. به عنوان مثال، افرادی که تخریب پایدار استخوان فک داشته اند یا دندان های آنها آنقدر آسیب دیده اند که نمی توانند بریج را حمایت کنند، گزینه های مناسبی برای دریافت اسنپ آن اسمایل ها هستند.

علاوه بر این، اسنپ آن اسمایل می تواند به طور موقت جایگزین دندان های از دست رفته شود در حالی که بیمار در دوره انتظار پس از کاشت ایمپلنت به سر می برد تا فک او بهبود پیدا کند. بعلاوه، برخی دندانپزشک ها این ابزار را برای افرادی استفاده می کنند که منتظر بازسازی کل لبخند خود هستند. بیمارانی که پوسیدگی دندان یا بیماری لثه دارند لازم است ابتدا برای درمان این مشکلات خود اقدام کنند.

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

اسنپ آن اسمایل؛ لبخند فوری

اصلاح لبخند با اسنپ آن اسمایل

دریافت اسنپ آن اسمایل دو جلسه طول می کشد. جلسه اول برای مشاوره است. دندانپزشک نیازهای خاص شما را بررسی می کند، و در مورد اهدافی که شما از درمان دارید صحبت خواهید کرد. پس از تکمیل معاینات دهانی، از دهان شما قالب تهیه خواهد شد و رنگ دقیقی که برای ساخت اسنپ آن اسمایل ها مورد نظر شماست انتخاب خواهد شد.

به لطف فناوری های دندانپزشکی، دندانپزشک قادر است به شما نشان دهد لبخند شما با استفاده از اسنپ آن اسمایل یه چه شکل خواهد بود. سپس قابل به لابراتوار ارسال خواهد شد، جایی که تری های سفارشی آماده می شوند. تقریباً سه هفته طول می کشد تا تری های نهایی تکمیل شوند. وقتی تری ها آماده می شوند، برای مرتبه دوم به مطب مراجعه می کنید تا دندانپزشک اسنپ آن اسمایل شما را از نظر رنگ و تناسب با دهان شما بررسی نماید. اگر همه چیز خوب به نظر برسد، می توانید آنها را تحویل بگیرید.

زندگی با اسنپ آن اسمایل ها

استفاده و مراقبت از اسنپ آن اسمایل ها کاملاً راحت است. لازم است شب ها آنها را از دهان خود خارج کنید اما بقیه روز می توانید آنها را داخل دهان خود داشته باشید. بیماران باید در رعایت بهداشت با اسنپ آن اسمایل ها خیلی دقیق و محتاط باشند. از آنجا که ذرات غذا و باکتری ها می توانند زیر آنها گیر کنند شستشوی آنها با آب و مسواک پس از هر بار غذا خوردن حائز اهمیت است. اسنپ آن اسمایل ها باید با یک محلول شوینده خاص تمیز شوند که با نظر دندانپزشک خود باید آن را تهیه نمایید.

مزایای اسنپ آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل مزایای متعددی می تواند داشته باشد:

  • کم هزینه تر از دیگر گزینه های ترمیمی هستند.
  • فرایندی بدون درد است که نیاز به هیچ سوزن یا دریلی ندارد.
  • نیاز نیست هیچ تغییری در دندان های شما ایجاد شود.
  • گرچه نازک هستند اما به طور استثنائی با دوام هستند، و می توانند حتی حین غذا خوردن نیز استفاده شوند.
  • تمیز کردن آنها به راحتی انجام می شود و روی آنها لکه هم ایجاد نخواهد ش.
  • مواد رزین کاملاً شبیه دندان به نظر خواهند رسید.

با اسنپ آن اسمایل، می توانید بدون نیاز به هیچ تراش و دریل، و تزریقی یا حتی تغییری در ساختار دندان، صاحب لبخندی زیبا و اعتماد به  نفس شوید.

3/5 (5 نظر)
0/5 (0 نظر)
Recent Posts

Leave a Comment